PRINT CARDS

+48 81 855 66 77

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna to popularny slogan, ale co to właściwie jest? Z czego się składa? I jak zabrać się do jej wykonania?
Reklama zewnętrzna to określenie reklamy która występuje poza miejsce, zamieszania konsumentów, czyli reklama dociera do nich gdy są poza domem.
Najczęściej reklamę zewnętrzna można spotkać w miejscach użyteczności publicznej przy ciągach komunikacyjnych, a nawet w środkach komunikacji miejskiej. Taka reklama dociera do bardzo dużej grupy odbiorców. Najlepiej sprawdza się przy wprowadzaniu nowej marki lub produktu.
Jako firma reklamowa z 30 letnim stażem nie raz wykonywaliśmy różne reklamy i Klienci stawiali nam różne wymogi. Zawsze udawało nam się sprostać zadaniu i oczekiwaniom klientów. Nie rzadko reklama w rzeczywistości zachwycała solidnym wykonaniem i przyciągała uwagę.
Najczęściej nasi klienci decydują się na:
reklamę wielkoformatową – której powierzchnia 100 m2, są to reklamy wykonane ze specjalnej siatki winylowej lub pełnej

billboard – czyli tablica reklamowa najczęściej usytuowana na specjalnym słupie przy ulicy pomiędzy miejscowościami, przy skrzyżowaniach, lub na ścianach budynków.
Litery przestrzenne – pozwalają na wyróżnienie budynku na tle pozostałych nieruchomości. Mogą być podświetlane co jeszcze bardziej przykuwa uwagę. Litry takie wykonujemy ze styroduru, PCV, aluminium, plexi
szyld – montowany jest w miejscu prowadzenia działalności. Szyld reklamowy zawiera opis działalności i elementy graficzne.
reklama na samochodach – najczęściej wykorzystywane są tu auta firmowe. Projekt jest dostosowany do konkretnego samochodu. Samochód może zostać oklejony w całosci lub tylko miejscowo.
Baner – dużych rozmiarów reklama drukowana na płachcie materiału lub siatce PCV. Zazwyczaj baner reklamowy wiesza się na ścianie budynku, na ogrodzeniu lub w specjalnie przygotowanej konstrukcji.
Neon – czyli tekst lub grafika wykonana za pomocą „jednego pociągnięcia”. Barwa światła jest bardzo intensywna, światło widoczne jest z daleka.

Są to najczęściej spotykane rodzaje reklamy zewnętrznej. Każda z nich ma swoje zalety i wady. Nie każda też nadaje się do zastosowania dla konkretnej firmy np. budynek w którym prowadzona jest działalność gospodarcza jest zabytkiem i w związku z tym nie ma mowy o jakimkolwiek montowaniu czegokolwiek do murów.
Każda firma powinna wybrać dal siebie najodpowiedniejszą formę reklamy zewnętrznej, my z chęcią udzielimy wskazówek i porad, a finalnie wykonany reklamę i montaż.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top