fbpx

Ulotki reklamowe

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Napisz do nas! Odpowiemy niezwłocznie.

W dobie wszechobecnego internetu i portali społecznościowych wiele osób/firm zastanawia się na sensem drukowania ulotek. Jednak ta forma reklamy zawsze znajdzie swojego odbiorcę i przyniesie korzyści zleceniodawcy. Niegdyś ulotki były wykorzystywane jako nośnik treści propagandowych, obecnie wykorzystuje się je we wszystkich branżach i dotyczą różnych usług i tematów z różnych dziedzin życia. Przedsiębiorstwa lub firmy często powinny wykonywać na swoim obszarze akcje ulotkowe utrwalą one w ten sposób informację o sobie wśród osób mieszkających w pobliżu.
Kilka zalet których z pewnością nie można pominąć:

Niskie koszty

Tak! wydrukowanie ulotki to jeden z niższych kosztów jakie pochłaniają działania marketingowe. Oczywiście koszt ulotki uzależniony jest od wielu czynników: formatu, nakładu, rodzaju papieru jednak koszty te są naprawdę niewielkie biorąc pod uwagę szerokie grono odbiorców i ilości przekazu zawartego w ulotce.

Duża ilość odbiorców

Ulotki można spotkać dosłownie wszędzie: w urzędzie, u lekarza, w skrzynce pocztowej, przy samochodzie, lub dosłownie rozdawane są na ulicy. To jaką drogę dotarcia do klienta wybierzemy zależy od tego jaką wybieramy grupę docelową i jaka mamy ofertę.

Praktyczna i poręczna

Na ulotce można zawrzeć dużo informacji, opis produktów, mapkę dojazdową, a nawet kupon rabatowy to sprawia że ulotkę często chowany. Restauracje często za pomocą ulotki informują klientów o menu, nawet w urzędach czy muzeach ulotka pełni ważną funkcje informacyjną!

Estetyka i prostota

Niektóre ulotki są składane lub łamane, dzięki czemu często ich treść jest podzielana na segnety/bloki i łatwiej mam znaleźć to co nas interesuje czy zaciekawi. Niektóre to “zwykła” kartka papieru zadrukowana jedno lub dwustronnie nie ma znaczenia jaką wybierzemy, ważne by projekt i przekaz były odpowiednio dobrane.

Ulotka reklamowa może spełniać trzy podstawowe cele:

  • informacyjna
  • nakłaniająca
  • przypominająca

Klient zgłaszając się do drukarni powinien wiedzieć jaki cel chce osiągnąć. Projekt dla ulotki informacyjnej będzie inny niż dla ulotki przypominającej. W pierwszym wypadku mamy do czynienia z nowym klientem lub usługą zatem musimy poinformować go o nas i o naszych usługach, w drugim przypadku klient nas zna i tylko przypominamy mu o nas i naszych usługach.

F. H. U. Passa

Adres siedziby: Lipniak 8J, 20-050 Lublin

Czynne:
Pon – Pt: 9:00 – 16:00
Sob – Nie: nieczynne

  • Tel.: +48 602 617 463, +48 660 740 790 
  • Email: f.passa@wp.pl