fbpx

Kalendarze firmowe

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Napisz do nas! Odpowiemy niezwłocznie.

Kalendarze firmowe to również jeden z najpopularniejszych nośników reklamy który pomaga budować pozytywny wizerunek firmy.

Możliwość pełnej personalizacji kalendarza sprawia iż ten nośnik reklamy jest jednym z chętniej zamawianych w drukarni. Kalendarz to wizytówka firmy. Dobrze zaprojektowany kalendarz i niepowtarzalny to gwarancja iż kalendarz zawiśnie na ścianie i będzie nie tylko przydatny na co dzień ale również zapewni mam walory estetyczne.

Z kalendarza korzystamy codziennie lub nawet kilka razy dziennie, wisi na ścianie czy stoi w widocznym miejscu przez 365 dni, któż zatem nie zapamięta zamieszczonego na nim logotypu, czy kilku haseł? Jest to doskonała forma brandingu czyli jednej z technik marketingu która opiera się na budowaniu i umocnieniu w głowie konsumenta istnienia danej marki oraz kreowania pozytywnego wizerunku tejże marki.

Kalendarz dla …

Kalendarz to nie tylko miły prezent dla klientów obecnych i przyszłych, ale również doskonały prezent dla pracowników. Nie od wczoraj wiadomo że poprzez pracownicy którzy są doceniani pracują więcej i ciężej dla firmy, jest to zatem obustronna korzyść z której często nie zdajemy sobie sprawy.

Gadżet z logiem firmy w której pracujemy motywuje do działania, sprawia iż pracownik bardziej zżywa się z firmą, jest to szczególnie ważne bo wieloletni, doświadczony pracownik jest z pewnością więcej wart niż osoba nowa która trzeba dopiero odpowiednio wyszkolić, przyuczyć. Coraz częściej zdarza się, że gadżety reklamowe wręcza się na rozmowie rekrutacyjnej. Jest to też celowe działanie firmy która dzięki takim zabiegom będzie rozpoznawalna i pozytywnie postrzegana.

Rodzaje kalendarzy:

  • listwowane

Najczęściej są formatu: A2 (594 x 420 mm), A1 (594 x 841 mm), B2 (480 x 680 mm), B1 (680 x 980 mm) Zakończone są listwą aluminiową (kolor do wyboru), dzięki czemu ładnie prezentuje się na ścianie. Górna listwa zawiera haczyk lub otwór ułatwiając powieszenie. Zazwyczaj kalendarium jest bez imieninowe. To co przedstawia kalendarz w dużej mierze zależy od zamawiającego, jednak warto aby wszystkie materiały promocyjne danej firmy były wykonane w ”jednym klimacie”, pasujące do danej branży.

  • trójdzielne

To chyba najbardziej popularne wśród wszystkich. Powinien składać się z wypukłej foliowanej główki i pleców z doklejonymi 3 kalendariami: pierwsze wskazuje miesiąc przeszły, środkowe obecny, trzecie następny miesiąc. Dzięki takiemu rozmieszczeniu możemy łatwo coś zaplanować czy ustalić nie kartkując kalendarza. Kalendarium jest zazwyczaj też wzbogacone o imieniny, święta kościelne i państwowe, zdarzają się wzmianki o porach roku, znakach zodiaku, fazach księżyca itp. Zazwyczaj na główce kalendarza umieszcza się logo i nazwę firmy, poniżej zaś (na plecach) wymienia się kilka haseł odnośnie profilu działalności. Na samym dole umieszcza się informacje teleadresowe.

  • jednodzielne

Cieszą się coraz większa popularnością. Są tańsze i mniejsze od trójdzielnych jednak też zawierają kalendarium główne (bieżący miesiąc) i dwa kalendaria mniejsza z miesiącem przeszłym i miesiącem przyszłym. Główka nie jest wypukła, ale jest większa i prezentuje się bardzo efektownie gdyż często na plecach kalendarza kontynuowany jest motyw z główki.

  • piramidkowe

Małe kalendarze które stają na biurku, powinny być “pod ręką”, aby łatwo i szybko można było coś sprawdzić czy zanotować. Poziome czy pionowe, z kalendarium tygodniowym lub miesięcznym, to wszystko zależy od Klienta. pod tym względem panuje tu dowolność. Należy tylko pamiętać że na takich kalendarzach często są użytkownik zapisuje swoje notatki, warto zatem zostawić mu trochę miejsca.

  • biuwary/planery

Biuwar to niejako połączenie notesu z kalendarzem. Wykorzystywana jest biurku, to swojego rodzaju podkładka na biurko. Zawiera ona kilkanaście stron, na każdej z nich jest kalendarz roczny, kalendarz/plan tygodnia, a nawet i miesięczny do tego jest dużo miejsca na notatki i zapiski, zdarza się że zamieszczone są na nim informacje z danej branży np. firmy farmaceutyczne zamieszczają “ściągawkę” dawkowania leku itp. Obowiązkowo każdy biuwar zawiera i dane firmy i logo – zatem jest to kolejny fantastyczny nośnik reklamy. Wszystkie kartki biuwaru zadrukowane są jednakowo. Biuwar powinien być sklejony po długim boku. Biuwar często jest wykorzystywany bardzo długo, wizytówkę czy ulotkę szczególnie małych rozmiarów można zgubić w przypadku biuwaru jest to raczej nie możliwe. Dzięki tego typu gadżetom efektywność w pracy wzrasta, gdyż niejako porządkuje on nam zadania i czas. kreatywnie wykonany projekt sprawi iż twoje miejsce pracy stanie się przyjazne i zorganizowane, a to w sposób bezpośredni zwiększy Twoją wydajność i ułatwi Ci pracę. Dzięki tym wszystkim zaletom biuwary zyskują coraz większe grono zwolenników.

  • książkowe

Kalendarze książkowe to morze wzorów, kolorów, materiałów każdy znajdzie odpowiedni dla siebie i dla swoich współpracowników, pracowników, kontrahentów, dostawców, klientów.

Do wyboru mamy podstawowe formaty: a4 (210 x 297 mm), a5 (148 x 210 mm), a6 (105×148 mm), b5 (176 x 250 mm), b6 (125 x 176 cm), kolejny wybór to rodzaj kalendarium: dzienne lub tygodniowe, z registrem (wycięcie schodkowe, kątowe, lub kciukowe ułatwiające szybkie wyszukanie miesiąca) lub bez.

Do tego wszystkiego możemy zaprojektować swoją oprawę wybierając: rodzaj materiału i jego kolor, przeszycie (kolor, wzór, miejsce), tasiemkę (materiał, kolor, z logo lub bez), metolowe narożniki (wzór, kolor, rodzaj, miejsce), zaokrąglone narożniki (tak/nie), naklejka żelowa, klips metalowy – to tylko niektóre z opcji. Ponadto na okładce znajduje się logo i tu też jest duży wybór: tłoczenie (zwykłe, z folią złotą lub srebrną), grawer itp.

Istnieje możliwość wydruku wkładki lub wklejki lub zaprojektowania swojego kalendarium sprawdza się to szczególnie gdy kalendarz ma trafić do konkretnej branży np. lekarskiej wtedy zaznaczone są między innymi daty zawiązane z raportami czy zestawieniami podobnie wygląda to w przypadku usług księgowych gdzie zaznaczone są daty rozliczeń i raportów. Kalendarze książkowe cenią sobie wszyscy.

F. H. U. Passa

Adres siedziby: Lipniak 8J, 20-050 Lublin

Czynne:
Pon – Pt: 9:00 – 16:00
Sob – Nie: nieczynne

  • Tel.: +48 602 617 463, +48 660 740 790 
  • Email: f.passa@wp.pl